Tunniplaan

You are here: Home / Tunniplaan

Meie stuudiost leiad erinevaid treeninguid: Pilatese individuaal-, duo ja triotunnid, Pilates mati ja masinatel, Kundalini jooga.

Enne Pilates Masina grupitundi registreerumist palume uutel klientidel läbida vähemalt üks individuaaltund või tutvu meie Algaja paketiga .

Tundi registreerumine lõppeb broneeringsüsteemis 2 tundi enne tunni algust. Kui soovid peale seda aega tundi tulla, siis küsi meilt telefoni või meili teel alati üle, kas on veel vabu kohti tunnis. 

Kundalini Jooga tunnid algavad taas Augusti keskelt. Jälgi infot meie facebooki või kodulehel.

Esmakülastajal palume läbida enne masina grupitunniga ühinemist Individuaaltund. Tutvustame Pilatese põhitõdesid, algteadmisi, mis meie treeneritele on olulised, masina kasutust ja turvalisust.

Individuaaltreening on parim viis oma eesmärkidele keskendumiseks. Tund on ülesehitatud individuaalsetele vajadustele ja soovidele. See on ideaalne vigastustest taastumiseks, aitab parandada rühti, aitab lihaspingeid leevendada, tasakaalustab keha.

Tundides kasutatakse erinevaid Pilatese masinaid nagu Reformer, Tower, Kaar, Tool ja väikeseid treeningvahendeid.

Soovitame Individuaaltreeningut eriti kui soovid individuaalset lähenemist või oled taastumas vigastusest.

Pilatese rühmatund masinal toimub 3 osalejaga. Treening toimub Reformeril või kasutades Towerit, mis aitavad kehal leida tasakaal läbi harjutuste, tõstes lihastoonust ja parandades rühti ning venivust.

Enne Masina rühmatundi palume Sul läbida Intro tunni või vähemalt ühe personaaltunni. Kui oled eelnevalt Pilates masinatega kokkupuutunud, siis palun kirjuta või helista meile, et saaksime arutada Sulle sobivatest võimalustest.

Pilatese tund on üles ehitatud traditsioonilistel Pilatese põhimõtetele – keskendumine, jõukese, kontroll, hingamine, täpsus ja voolavus. Harjutused on proovile panevad hõlmates kogu keha.

Pilates aitab parandada rühti, ennetada vigastusi, taastuda vigastustest, parandab lihas toonust ja painduvust.

Yin jooga tund on rahustav ja aeglases tempos toimuv tund. Asendeid hoitakse pikemaajaliselt. Yin jooga keskendub sidekoele, aidates parandada painduvust, avades keha ja luues rohkem vabadust nii füüsilisel kui ka emotsionaalsel tasandil. Tunnid sobivad nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

* Tunnid algavad uuesti Märts 2019

Kundalini jooga on justkui uks võlumaailma- see lubab Sul tuttavaks saada Sinu päris minaga, püsida terve ja heas vormis ning elada rõõmuga täidetud elu. Kundalini jooga aitab äratada Sinu elujõudu, stimuleerida näärmesüsteemi ja tugevdada närvisüsteemi. Läbi oma füüsilise keha tugevdamise ja meele treenimise laieneb ka Sinu teadvus, tasakaalustub psüühika ning Sa koged rahu, tasakaalu ja suuremat heaolu.

Kundalini jooga tund kestab 1 tund ja 30 minutit. Tund algab hingamisharjutustega ning sissehäälestus- ja kaitsemantra loitsimisega. Järgnevad soojendusharjutused, mille abil valmistatakse keha ette  harjutuste kompleksiks ehk  kriyaks, mis on alati suunatud konkreetsele eesmärgile: elujõu suurendamisele, stressi vähendamisele, immuunsüsteemi tugevdamisele, südame avamisele, närvisüsteemi tugevdamisele, ajupoolkerade tasakaalustamisele ja veel paljule-paljule muule väga olulisele. Tund lõpetatakse pikema lõdvestuse ja meditatsiooniga.

 

  1. Jaanuar, esmaspäev, 18:45-20:00

Külmad ilmad, tuuled, istuv elustiil ja stress on turja- ja kaelapingete põhjusteks. Pole ka saladuseks, et need pinged on tihti ka peavalude põhjuseks ja mõjutavad meie keskendumist ja mõttetööd. Miks mitte õppida ise turja- ja kaelapingeid vabastama, mida on lihtne teha kodus, tööl ja isegi reisides.

Õpime, kuidas lõdvestada lihaseid läbi visualiseerimise, kuidas masseerida ja lõdvestada lihaseid, kasutades tennis- ja massaazipalle. Kõigele lisaks käime läbi mõned venitused ning arutame, mis võiks veel aidata turja- ja kaelapingete puhul. Viimases osas annan soovitusi, tuginedes enda kui kinesioloogi kogemusele ning tutvustan ka natuke hiina meditsiini vaatenurki antud teemal.

Hind €15, stuudio klientidele €12

*stuudio kliendi hind kehtib neile, kes on osalenud vähemalt 5 tunnis v

Kolmapäevit 9.30-13.00 saab meie stuudios nautida Zen Thai kehateraapiat, kus lähenetakse kehale läbi venituste ja tugeva survestus tehnikaga. Kombineerides erinevaid tervendamise tehnikaid nagu Lõuna-Tai massaaž, Zen Shiatsu, kraniosakraal teraapia ja klassikaline massaaž, on võimalik luua sügav ja tõhus massaažikogemus. Massaaži tehakse läbi riiete ja matil.

60 minutit €40

Massöör Signe Keernik

signe.keernik@gmail.com

Huvi korral palume registreeruda paar päeva ette. Massöör tuleb kohale minimum 2 broneeringu korral.  

Kas tunned lihaspingeid, valu või tahaksid parandada painduvust? Tegeled jooksmise, tennise, jalgpalli või mõne muu intensiivse treeningstiiliga? Istud päevad läbi laua taga või samas asendis, veedad palju aega arvuti taga? Kui jah, siis see tund on mõeldud sulle! Meie rulli ja venita tunnid on hea võimalus õppida ise leevendama lihaspingeid. Tunnis kasutame massaazhi- ja tennisepalle,Pilatese rulli, jooga blokke, rihmasid ja polstreid. Tunni lõpetame mõnusate venitustega.

Keskendume kaelas, õlgades, seljas, puusas ja jalgades olevate pingete leevendamisele ja venitamisele.

Yangist Yini tunnis on kokku pandud voolavus, sujuvus ning vaikus ja rahu. Tunni esimene pool keskendub liikuvatele asenditele sünkroniseeritult hingamisega ja voolavusele ning tunni teine pool staatilistele asenditele põrandal, mis aitavad minna sügavamale oma sisemaailma.

Tund õpetab oma keha paremini tunnetama, parandab vastupidavust, tugevdab lihaseid ja parandab painduvust, aidates ennetada valusid ja vigastusi ning leevendada neid. Sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.